A+ R A-

Despre Cabaret Events

Email Imprimare PDF

 

Evenimente în cadrul Cabaret Events Hall

Fiecare eveniment pentru noi este special și beneficiază de întreaga noastra atenție.

Cabaret Events Hall  vine spre întâmpinarea Dumneavoastră cu organizarea oricarui gen de eveniment privat. Fie că este vorba despre o nuntă, un botez, o aniversare sau o petrecere de firma, echipa noastră vă oferă un management de calitate care garantează organizarea evenimentului propus.

Nunti

Nunta este un eveniment special din viața fiecaruia dintre noi,  iar pentru ca acest moment sa fie memorabil este necesar sa se tina cont de urmatoarele caracteristici: ambient festiv si elegant, meniu diversificat si gustos, entertainment exploziv si variat.

Plecand de la sala pentru evenimente, spatioasa cu un ring generos, o scena si un sistem de lumini si sunet fara concurenta in Bucuresti si ajungand la meniurile delicioase special selectionate de catre bucatarii nostri experimentati, Cabaret Events se dedica in totalitate serviciilor de 5*.

Filosofia noastra este ca orice nunta este unica, este un moment magic ce reflecta personalitatea mirilor in fiecare detaliu. De aceea acordam importanta cuvenita fiecarui amanunt, constienti de faptul ca nunta reprezinta o carte de vizita in fata invitatilor.

Pentru ca noi dorim ca viitorii nostri clienti, odata ce ne-au trecut pragul,  sa beneficieze de toate serviciile de care au nevoie pentru nunta pe care au visat-o, noi oferim si servicii de consiliere si supervizare a evenimentului.

Astfel, noi colaboram cu cei mai renumiti creatori de rochii de mireasa si costume de mire, cu cei mai buni stilisti si make-up artisti, avem cele mai cunoscute formatii de muzica pentru nunti si evenimente private si cei mai creativi fotografi si cameramani, viitorii miri ramanad doar sa faca alegerile care sa ii reprezinte.

Decorul este accentul care trebuie dat tuturor celor mentionate mai sus . Selectia noastra de materiale fine si pretioase ale huselor si fetelor de masa, accesoriile din cristale , marturiile, lumanarile si, nu in ultimul rand, aranjamentele florale , intregesc tabloul nuntii perfecte la Cabaret Events.

Indrazniti sa dati frau liber imaginatiei alaturi de noi, transformand nunta dumneavoastra intr-un eveniment de neuitat!

Botezuri

Botezul este primul si cel mai reprezentativ eveniment din viata unui copil, iar celebrarea acestui moment dorim sa fie unic pentru Dumneavoastra alaturi de noi. Candoarea salii, decorul maiestuos si primitoarea gradina va stau la dispozitie pentru a va putea impartasi bucuria invitatilor Dumneavoastra.

Petrecerea de botez este un spectacol emotionant in care zanele ursitoare vin sa-I urseasca copilului Dumneavoastra, Detaliile gingase ale decorului care dorim sa mearga la inima bebelusului si sa il puna in valoare vor fi duse pana la personificarea Zanelor Ursitoare care aduc cu ele toate darurile de care un copil are nevoie la inceputul vietii - sanatatea, fericirea, bunastarea, omenia, intelepciunea, caldura.

Ca parinti, doriti tot ce este mai bun pentru copilul dumneavoastra. Misiunea noastra este sa transpunem in realitate un spectacol magic, de neuitat pentru parinti, nasi si invitati si va asiguram ca totul va fi asa cum v-ati dorit, in cele mai mici detalii.

  •  

Petreceri de firma

Cabaret Events Hall este locatia ideala unde puteti organiza orice tip de petrecere de firma:

Conferinte

Business lunch

Intalniri de afaceri

Petreceri de sfarsit de an

Prezentari de moda

Lansari de carti

Expozitii

Simpozione

Rebranding

  •  

A devenit o traditie si la noi ca firmele sa organizeze petreceri pentru a-si rasplati angajatii pentru munca depusa, pentru a sarbatori succesele inregistrate si pentru a creste sentimentul de atasament fata de organizatie.

Constienti de importanta imaginii promovate pe piata de catre compania Dumneavoastra, ne vom folosi intreaga experienta pentru a planifica in cel mai mic detaliu o gama intreaga de evenimente de prezentare sau promovare: conferinte de presa, prezentari de firma, organizare de seminarii, lansari de produs/brand, prezentari de moda sau petreceri corporate.

Clientilor nostri le multumim pentru incredere si faptul ca pe parcursul evenimentelor derulate impreuna, ne-au devenit prieteni. Ne dorim prieteni noi si evenimente noi la fel de frumoase si de reusite!

Share |